Coaching i niwelowanie różnic w grupach przed/ i szkolnych



Coaching grupowy/klasowy przeznaczony jest dla szkół i przedszkoli, które pragną:

  • wdrożyć efektywne rozwiązania aby zniwelować trudności w grupie/klasie,  
  • wydobyć zasoby i potencjał dzieci/uczniów,
  • stworzyć pozytywną atmosferę pracy w grupie/klasie, 
  • wspierać nauczycieli w ich codziennej pracy. 

Coaching grupowy klasowy składa się z kilku etapów:

  • Konsultacja z Dyrekcją
  • Konsultacja z wychowawcą grupy/ klasy
  • Od 3 do 5 obserwacji grupy/klasy (informacją zwrotną dla grupy/ klasy),
  • Coaching grupowy/klasowy
  • Konsultacja z wychowawcą grupy/klasy
  • Ewaluacja coachingu grupowego/klasowego

Założenia coachingu klasowego:

  • Praca z uczniem, a nie z jego problemem,
  • Skupianie się na pozytywnej zmianie,
  • Szukanie zasobów dziecka, nie deficytów,
  • Badanie możliwych i pożądanych wersji przyszłości,
  • Traktowanie ucznia jako eksperta we wszystkich aspektach jego życia